lørdag 26. januar 2008

My drugs of choice.

TV -(alternativt ting jeg ser via vår venn internets.)

Sopranos
Herregud for en bra serie. Boksen må investeres i, slik at jeg slutter å se på serien mens jeg venter på boksen. Å prioritere særemne kan være lurt.

Film
Blitt en stund siden jeg rusa meg på film. Det siste store var Fight Club og Children of Men. To latterlig bra filmer. (Må også investeres i) Alle har sett Fight Club, men særdeles har sett Children of Men. Den anbefales på det sterkeste.

Jeg venter forresten på at en Star Wars-boks kommer som inneholder alle filmene.
Det trenger jeg.

Åh gud som jeg trenger det.

Musikk
Jeg savner å være fortapt i en artist eller et band.
Jeg har ikke rusa meg på musikk på lenge, så la oss håpe jeg finner noe.



LAN!

4 kommentarer:

Jules sa...

hva er meningen din om Entourage?you like ari yes?

Benjamin sa...

Hehe. Jeg har faktisk ikke sett Entourage, for jeg ser egentlig ikke på TV serru.

Skal spørre Dr.Internets om han kan hjelpe meg.

Jules sa...

you do that.
selv har jeg to sesonger.
du kommer til å digge det ;]

Linn sa...

Hvem introduserte deg for de to filmene da? Hmhmhmmm?

xP