torsdag 1. mai 2008

Kristenruss?

MOTHERFUCKER!!!

Gud som jeg hater kristenruss.

"Alt jeg deltar i skal være kristent uansett, fordi jeg har ingen personlighet. Jeg er bare kristen."
Dette gjelder såklart ikke alle kristne som er russ, men bare de som kaller seg kristenruss.

Hva faen? Må dere inkludere deres tro i alt?

Er det meningen at alle skal tvinge sin tro eller hva de liker mest av alt inn i alt det andre de driver med?
Jøderuss? Muslimruss? Jeg-jobber-på-ica-russ? Golfruss? arbeiderpartietruss?

Jeg er i hvert fall misantropruss fra og med nå.


I give you Piss Christ.

7 kommentarer:

Anonym sa...

*Føler seg skyldig*

Hvis de skal være sånn kristenruss så trenger de jo ikke å være russ en gang. Eller jo. De er jo det.

Benjamin sa...

Du var/er kristenruss?

Jules sa...

scientologiruss.

The Trashcan sa...

I give youuu:


LSK-russ.

Seth Cohen sa...

Vi har cola-korker i lomma, henger på blitz og kjører 7-sylynders biler med takluke ifra bergen-russ

Linn sa...

De har i det minste artige russeknuter.

Utdrag:

"Samle inn 500 kr til misjonsprosjektet, kun ved hjelp av kroppsspråk.

Andakt høyt i kantina.

Dele ut is til alle barna i en barnehage."

Hoi, de er ville, altså.

http://www.nkss.no/krussen/index.php?id=72&nyhid=288

Cathrine sa...

åå! Kan jeg være jøde-russ?