mandag 19. januar 2009

Bildeblogg (Random feat. Stavanger-tur)

Øyvind og Malene sitter og gjør ... ting ... i billedkunstrommet. Har btw. bytta til billedkunst.











Var en dag på vei for å hente noe på rommet, og da står plutselig dusjdøra vår utenfor bygningen vår. Surrealistisk.



















Cola i en Urge-flaske ser usannsynlig digg ut.



















Så: Stavanger.
I stavanger gikk vi for å mate endene, men vi ble møtt av klin gærne duer og måker.
Linn hadde smuler i hendene, da plutselig fire duer hoppet opp for å bosette seg i hendene hennes.



















Jeg og min far under en barrage av gærne fugler. Hitchcock-remake anyone?

































Meg, Linn og mine småsøsken. Alea på 2, og Nathaniel på 4, også stesøsteren min Cathrine.














Gærne fuglejævler.

Ingen kommentarer: