søndag 12. april 2009

Bloggmood?

Kanskje.

I dag har vært en dag jeg har gjort sjokkerende mye på, forhold til hvor lite jeg faktisk har vært utenfor døren.

Jeg har vært hjemme alene ett par dager, uten å ha fest vel å merke, og har derfor ikke kreatert spesielt mye rot. Meeeeen... rydde måtte jeg, og siden det ikke var særlig mye å rydde så valgte jeg å slenge inn en liten bonus til min mor. Vifta over ovnen vår har stått uvasket siden dovre falt, så derfor bestemte jeg meg for å vaske den. Og herregud så ekkelt det var... Blææææh. Jeg har aldri sett så mye rent fett før. Det ekleste med det hele var at det rene fettet var helt likt honning.
Jeg liker ikke honning, og jeg liker det dess mindre nå.

Noe i den retning der.

Så gikk jeg å møtte Linn, som var koslig. :)
Og der fikk jeg påskegodt av mammaen til Linn, noe Linn hadde meddelt meg i går kveld med dette bildet:


Good fight, and good night.

(Dårligste popkultur-referansen jeg noensinne har slengt ut.)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Linn har snill mamma, hun! :oD

Kim sa...

Jeg sommer-jobba med å rense et vifteannlegg til et kjøkken i oslo. Populær resturant, tydeligvis, og fin "tapet" inni det anlegget. Tjente jo FETT på det da, så hadde sikkert gjort det igjen, og brukt noe av lønna på psykolog! ^^,