søndag 12. april 2009

Albino Shapeshifting Lizard Bitches.















Det er sent, men jeg er ikke trøtt.
Jeg burde sove, men jeg er ikke nødt.

Håhå. Jeg er nattens poet!

Men... mer enn det har jeg ikke å bidra med. Hrmf.

Lørdag var en grei dag. Via tilfeldigheter, så jeg fire filmer. Fire bra filmer faktisk.

A Scanner Darkly, som var dritbra. Jeg hyller deg Philip Kindred Dick!

Mr. Magorium's Wonder Emporium, som også var bra, men ikke helt i min gate. Men Dustin Hoffman

Superbad, var konge som vanlig, selv om den blir så utrolig pinlig etterhvert. Den så vi fordi den gikk før Mr. Magorium på Tv1000, som jeg og Linn hadde planlagt å se. Kim så den også.

My Boy Jack, så vi også, som også var ganske bra. Daniel Radcliffe er faktisk en god skuespiller. Selv om han hadde på seg HP-brillene sine, som førte til noe Lulz.

Jaja.

God natt.

Ingen kommentarer: